Meddelelser

Her informeres om repertoire og noder, om øve og prøveaktiviteter, om møder, ud-delegerede opgaver og status, kort sagt detaljer om aktiviteter, som er i kalenderen plus meget mere, som får koret til at funktionere musikalsk og socialt.

Forårs – sæsonen  2024 starter 15. januar

Koret øver normalt mandage kl. 19:30 i Bagsværd Kirke ifølge kalenderen

Forårskontingent 2024:

I får alle en email fra FOFKBH (ADM)  med en faktura for foråret 2023 til dækning af dirigentens løn
– 835 kr for fuldt betalende kormedlemmer
– 394 kr for pensionister fra Gladsaxe Kommune
Hvis I ikke får en opkrævning eller jeres medlemsstatus har ændret  sig bedes i meddele det til kassereren – hassfam@webspeed.dk
Der indkaldes i tillæg et beløb på 385 kr til dækning af kor-udgifter ud over dirigentens løn. Dette beløb skal indbetales til konto  9570 9303855 senest 1. marts 2024.
——

Afbud:   Du skal melde afbud til all øvelser/prøver og koncerter ved at sende en email til Sunniva – kleinsgade6@outlook.com